Keresés ebben a blogban

2012. április 15., vasárnap

Mozzarellával töltött cukkini sonkaköntösben



Ezt a receptet teljesen véletlenül találtam egy esti facebook-ozás közben a mindmegette.hu-n. Mivel egyszerű, gyors és minden hozzávaló volt hozzá a hűtőben, fél óra alatt összedobtam. Mondanom sem kell, nem bántam meg!

Hozzávalók 4 személyre:

30 dkg cukkini
20 dkg mozzarella
8 db bazsalikomlevél (vagy szárított bazsalikom)
Kotányi grill zöldségfűszer keverék
20 dkg vékonyra szelt szélben szárított pármai sonka (vagy valami ahhoz hasonló)


A cukkinit megmossuk, félbevágjuk, és fél cm vastagra szeleteljük, majd enyhén sózzuk, megszórjuk a grill zöldségfűszerrel és 10 percig állni hagyjuk. Közben a mozzarellát lecsöpögtetjük, felszeleteljük, szárított bazsalikom használata esetén kevés bazsalikommal megszórjuk. Két szelet cukkini közé egy szelet sajtot, friss bazsalikom használata esetén egy bazsi levelet helyezünk, majd az egészet két hajszálvékony szelet sonkába burkoljuk úgy, hogy a sütésnél a a sajt ne tudjon kifolyni.
Forró serpenyőben kevés olajon minden oldalát ropogósra sütjük.
Köretként a hagyományos gyomrúaknak rizst, fogyókúrázóknak zöldsalátát javaslok, melyet olívaolaj és balzsamecet dresszinggel ízesítünk.Ami engem illet, a sütésnél mellédobtam egy fél zacskó thai zöldségkeveréket és együtt sütöttem a töltött cukkinikkel, isteni lett!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése